Alexandru Oprea – director general interimar al Companiei de Apă Târgoviște – Dâmbovița! Care-i sunt prioritățile?

alexandru oprea 2

Situația critică prin care trece Compania de Apă Târgoviște – Dâmbovița a impus o măsură urgentă pe linia de management al societății. Astfel, Consiliul de Administrație al Companiei a decis revocarea mandatelor a 4 din cei 7 directori: Mircea Constantin – director general, Eugenia Poenaru – director economic, Ion Ponorîcă – director comercial și Ninel Cimpoacă – director tehnic. Totodată, Consiliul a hotărât ca frâiele societății, în calitate de director general interimar, să fie preluate de Alexandru Oprea, administratorul public al județului Dâmbovița. Acesta urmează să primească detașarea de la Consiliul Județean și va începe de sâmbătă, 5 decembrie, munca pentru îndreptarea situației din Companie.

Alexandru Oprea a vorbit pentru Politica Broaștei despre prioritățile imediate pe care le va urmări:

Cel mai important lucru e să închidem cu bine POS Mediu. Prioritar va fi să rescriem sau să reziliem contractul de finanțare pentru proiectele din „Economii”, pentru că, din analiza făcută astăzi, bugetul Companiei are prevăzuți la acest capitol 0 lei! Contractul are o valoare totală de 22 milioane lei. Ca să accesezi bani europeni, indiferent că vorbim de 3 lei, 5 lei, 7 lei, îți trebuie și ție niște bani în pungă. Ori, la ora actuală, în conturile Companiei sunt 1,1 milioane de lei pentru plăți curente. Alți bani nu sunt. 5 milioane sunt blocate din cererile de rambursare înaintate, ca urmare a corecției financiare pentru contractul 2 (Reabilitarea și extinderea stației de epurare Târgoviște Sud). Nu există nici măcar bani ca să poți plăti TVA și să mergi mai departe cu rambursările. Eu sper într-o decizie favorabilă a Curții de Apel Ploiești pentru suspendarea corecției, pasul 2 urmând a fi o solicitare la minister pentru deblocarea celor 5 milioane.

Alte priorități vor fi organigrama și reducerea costurilor. Eu mă gândesc la o structură suplă, mă gândesc să externalizez anumite servicii în ideea reducerii costurilor și mă gândesc la maxim 3 directori (general, tehnic, economic) și un manager de dezvoltare. Atât, ca structură de conducere.

Onoare muncii!

Comentarii

comentarii

Un Comentariu

  1. Eu m-asteptam sa vina iulica vladu si turma lui de specialisti ca sa stim o treaba. Ca l am tot auzit zille astea tipand si nu stiam de ce. Stie domnul iulica ce prapad era la companie cand o conducea pdl? Stiiie,…

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.