Deputatul Ionuț Săvoiu (PSD), replică la afirmațiile nedocumentate ale președintelui PNL Dâmbovița, Cezar Preda!

ionut savoiu

Deputatul PSD Dâmbovița, Ionuț Săvoiu, i-a răspuns astăzi președintelui PNL Dâmbovița, Cezar Preda, care afirmase într-o conferință de presă că DN 7, DN 71 și DN 72 erau prinse la finanțare în 2012, fiind ulterior scoase de Guvernul Ponta și incluse „într-un Master Plan care face imposibilă realizarea lor în mandatul 2016 – 2020”. Întrebat dacă știe cum arăta proiectul lăsat de PDL pentru modernizarea DN 71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia (în sensul dacă erau prevăzute 2 benzi sau 4 benzi), Preda a răspuns: „4 benzi, e drum expres”, ezitând apoi: „Acum n-aș vrea să vă spun că știu exact, dar ce mi-a spus Iulian Vladu este că era pe 4 benzi și era drum expres”.

Președintele PNL Dâmbovița primește acum replică la cunoștințele sale aproximative despre proiectele județului Dâmbovița. Social-democratul Ionuț Săvoiu, unul din cei mai insistenți parlamentari pe lângă Executiv pe problemele de infrastructură ale județului, arată că, la momentul preluării guvernării de către Victor Ponta, modernizarea DN 71 era gândită pentru un drum de 2 benzi:

Toate luările de poziție pe care le-am văzut din partea colegilor de la PNL, denotă lipsă de profesionalism, lipsă de cunoaștere a modului de derulare a investițiilor de interes național. (…) Se vorbește foarte mult de dezvoltarea Dâmboviței. Ce exemplu mai concludent poate fi decât faptul că, la începutul guvernării PSD, se poate constata pe harta TEN-T, județul Dâmbovița, practic, nu exista?! Acum, la finalul unui mandat de 4 ani de zile, cu eforturi susținute pe care le cunoașteți foarte bine, știți că, în Master Planul de Transport avem un drum TransRegio, botezat „Chindia”, cu punctaj maxim, care pleacă din Autostrada A1 și se duce la Sinaia, incluzând tronsonul A1 – Titu – Bâldana – Târgoviște – Sinaia.

S-a făcut referire la faptul că aceste tronsoane erau, deja, aprobate și finanțate în momentul în care a venit guvernarea Ponta. Vreau să vă spun că aceste drumuri erau prinse în program cu credite angajament, însă nu au fost niciodată finanțate și nici nu erau posibilități de finanțare la CNADNR, iar, pe de altă parte, pe sectorul pe care ne intersează cel mai tare (DN 71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia) indicatorii tehnico-economici aveau profil de 2 benzi.

Onoare muncii!

Comentarii

comentarii

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.