BREVIAR: PSD prezintă conceptul de campanie electorală: cum au fost alese sloganurile și elementele vizuale, între care și Turnul Chindiei, Babele și Sfinxul.

mandri ca suntem romani

Premieră în campaniile electorale din România: Alianța PSD – UNPR – PC a decis să facă publice, printr-un breviar de campanie, toate materialele electorale, dimpreună cu ideile și conceptul care stă la baza campaniei. Puteți parcurge documentul AICI!

Filosofia mesajelor alianței a fost construită în jurul a 3 direcții:

  • Mândri că suntem români
  • România puternică în Europa
  • USL trăiește! Continuăm USL, proiectul de care România are nevoie!

„Pentru prima dată în România, o structură politică prezintă transparent și deschis conceptul de campanie pe care va miza în alegerile europene, precum și argumentele care stau în spatele alegerii sloganelor, mesajelor și elementelor vizuale de campanie. Facem acest gest pentru ca cei interesați să înțeleagă mai bine ce mesaj dorește să transmită Alianța PSD – UNPR – PC în prezent: un mesaj pozitiv, optimist și constructiv, un mesaj care să redea românilor mândria și care să arate că există motive de încredere cu privire la ce suntem și ce putem deveni ca țară”, zice Liviu Dragnea, coordonator de campanie.

Motivul popular românesc apare pe toate materialele de campanie și vrea să arate, așa cum spun autorii „dorința de a afișa, valoriza și promova tradiția populară românească, element al identității noastre naționale, care trebuie să fie recunoscut și apreciat în Uniunea Europeană”. De asemenea, campania PSD – UNPR – PC este viu colorată de imagini ale locurilor, monumentelor și clădirilor de referință din România, acolo unde apar, la loc de cinste, și simbolurile județului Dâmbovița: Turnul Chindiei, Babele și Sfinxul. Totul face parte din conceptul Mândri că suntem români. Explică autorii:

„Campania PSD – UNPR – PC va conține acest mesaj pe produsele de camanie și va încerca să stimuleze o formă europeană și pragmatică de naționalism și mândrie. Vor exista produse electorale care vor valorifica:

  • Mândria față de locurile frumoase din această țară
  • Mândria față de apartenența regională
  • Mândria față de performanțele actuale ale României

Grafic, această campanie va continua linia propusă de PSD până acum, de valorificare a elementelor de identitate și cultură actuale, simboluri ale clădirilor reprezentative, care rivalizează, prin frumusețe și profil, cu cele mai cunoscute elemente arhitectonice europene. Suntem parte a unei tradiții și moșteniri impresionante și trebuie să fim mândri de asta”.

Onoare muncii!

10177939_435233043288482_1027408950367321122_n

Comentarii

comentarii

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.