Chindia Târgoviște răspunde „salvatorului” care voia 40-50% comision din contractele de publicitate pe care le-ar fi adus

Clubul de fotbal Chindia Târgoviște răspunde alegațiilor dintr-un articol publicat de gsp.ro, care-l are drept protagonist pe Radu Birlică, un personaj controversat din lumea fotbalului, cunoscut mai ales de pe vremea când era director al departamentului de marketing la Dinamo. Din acea perioadă a rămas celebru episodul intervenției telefonice în cadrul unei emisiuni, Birlică fiind suspectat că a intrat beat în direct (vezi AICI).

De data asta, Birlică povestește despre demersurile pe care le-a făcut în direcția clubului dâmbovițean pentru a-i ajuta financiar: Am venit cu propunerea să externalizeze serviciul de marketing, să facem un contract, să mă ocup eu de acest sector. Nu i-ar fi costat nimic. Aș fi adus sponsori și aș fi luat un comision din acele sume. Articolul integral poate fi parcurs aici.


Declarațiile lui Birlică primesc, astăzi, un răspuns din partea Chindiei Târgoviște, printr-un comunicat postat pe pagina oficială.

1. Domnul Lorin Petrescu a avut o întâlnire cu domnul Radu Birlică, la inițiativa domnului Birlică. Domn care la o întâlnire de asemenea nivel s-a prezentat în trening și în pantofi de sport, întârziind și spunând că e în drum spre casa lui din Dâmbovița. Nu a oferit nici măcar o carte de vizită.
2. S-a tolănit pe canapeaua din biroul domnului Lorin Petrescu și a cerut exclusivitatea domeniului de marketing al clubului Chindia Târgoviște. La întâlnire a fost prezent și domnul Alin Ionescu, directorul executiv al firmei Pro Activ, la care domnul Birlică, fără să-i dea numele, face referire în articolul de pe site-ul Gsp.ro. Domnul Birlică nu a fost intervievat așa cum susține, scopul dialogului a fost acela de a înțelege care este planul de business pe care-l are pregătit. Așa lucrează orice companie care are un management profesionist.
3. La întrebarea cu privire la valoarea sumei pe care o poate asigura domnul Birlică din contracte de publicitate și marketing, a răspuns: „E treaba mea, deoarece așa am lucrat si cu cluburile: Dinamo București, CFR Cluj, Concordia Chiajna, FCSB, Petrolul Ploiești, Ripensia Timișoara & Universitatea Cluj
4. La întrebarea referitoare la comisionul pretins de firma RCI Solutions, reprezentată de domnul Birlică, ni s-a răspuns cu sec: 50 %. Când a văzut poziționarea domnului Lorin Petrescu, președintele Chindiei, domnul Birlică a spus că, dâmbovițean fiind, acceptă doar 40%, că face un favor clubului Chindia. Ce ar fi însemnat ca în urma contractelor de sponsorizare de peste 400.000 Euro aduse de Lorin Petrescu, în anii anteriori, să solicite comisioane? Să plece din bugetul clubului 160.000 Euro!
5. Am văzut avalanșa de articole din ultimul timp împotriva clubului Chindia. Ne așteptam ca aceste informații publicate în articolul din GSP.ro, sa fi fost verificate din minimum 3 surse credibile care să confirme informațiile aberante prezentate în spațiul public de domnul Birlică.
6. Am verificat situația RCI Solutions în ultimii 5 ani: variază între 0 si 1 angajați, cifra de afaceri între 7.000 – 50.000 euro. Anual. (foto) Cam așa arată „salvatorul” Chindiei!

Comentarii

comentarii

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.