Președintele CJD, despre asocieri și planul pe următorii ani: 2017 – 2020, toate resursele merg pe drumurile județene!

asfaltare tatarani 3

Președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Adrian Țuțuianu, a vorbit ieri, într-o conferință de presă, despre planul pe următorii ani în zona de administrare a drumurilor județene. În rezumat, filosofia presupune finalizarea, în 2015 și 2016 a tuturor asocierilor demarate pe drumurile comunale și canalizarea, în anii următori, a tuturor fondurilor către reabilitarea și modernizarea drumurilor județene. În același timp, șeful CJD vorbește de necesitatea unui document strategic integrat, un master plan care va sta la baza planificării și prioritizării investițiilor în infrastructură pe următorii ani:

Anul acesta vom contracta un master plan pentru drumurile județene. Master Planul trebuie să ne dea indicatori de circulație și de migrație a oamenilor, în așa fel încât să stabilim care ne sunt prioritățile obiective, nu priorități determinate politic sau prin simpatii.

Al doilea lucru: de anul viitor, pe măsură ce finalizăm asocierile, nu voi mai face niciun fel de asocieri (n.r. – pentru drumurile comunale) – le-am și pus punct, de fapt, în luna iunie. Vom face doar asocieri de tipul celor pe care le-au propus cei din Aninoasa sau Vișinești – să pună ei niște bani pentru drumurile județene.

Al treilea lucru: vom introduce constant pe OUG 28/2013 anumite sectoare de drumuri județene (…) și, din 2017 până în 2020, toate resursele CJD vor fi mobilizate pentru programul de asfaltare a drumurilor județene.

Țuțuianu a explicat și rațiunea pentru care a insistat, în acești ani de mandat, pe proiectele de asociere cu unitățile administrativ-teritoriale pentru drumuri comunale:

N-am greșit nimic și am să vă dau mai multe motive. În primul rând, pentru că și starea drumurilor comunale era deplorabilă. În al doilea rând, pentru că nici noi, nici primăriile n-aveam suficiente resurse. Promovând tipul ăsta de asociere, am mobilizat primarii să-și pună bani pentru un obiectiv serios. (…) Al treilea motiv: așteptările oamenilor erau foarte mari după anul 2012 și am încercat să răspund acestor așteptări, pentru că n-am făcut drumuri decât acolo este cu adevărat important să facem.

Onoare muncii!

Comentarii

comentarii

Un Comentariu

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.