Adrian Țuțuianu îi desființează din nou pe parlamentarii USR – PLUS de Dâmbovița după ultimele declarații

E a doua oară la rând când liderul PRO ROMÂNIA Dâmbovița, Adrian Țuțuianu, pune tunurile pe cei 2 parlamentari USR – PLUS de Dâmbovița, deputatul Daniel Blaga și senatorul Dragoș Popescu (vezi și AICI). Declarațiile celor 2 dintr-o conferință de presă au fost motivul criticilor lui Țuțuianu, foarte dure pe fondul lipsei de pregătire de care dau dovadă în ieșirile publice:

Pe mine nu m-a surprins nimic legat de fondul problemei, știam că poziția lor este de ghiocei în fata conducerii centrale a USR – PLUS și că vor prelua pe nemestecate susținerile celor 2 miniștri care au de gestionat probleme complicate în județul Dâmbovița: ministrul Transporturilor, Drulă, care a pus în nelucrare proiectul de reabilitare a DN 71 și Claudiu Năsui (ministrul Economiei), care refuză să facă demersurile necesare preluării Combinatului de Oțeluri Speciale.

Ceea ce m-a șocat, însă, este nivelul absolut jenant de pregătire pe care îl au cei 2 parlamentari. Se vede că n-au condus în viața lor nimic, că n-au făcut în viața lor nimic important, că nu au niciun fel de înțelegere a fenomenului administrativ, că nu pricep nimic din ceea ce înseamnă investițiile publice și dau niște explicații care ar face de râs și un copil de clasa a IV-a.

De exemplu, ne spune dl Dragoș Popescu că licitația s-a făcut pe un studiu de fezabilitate din 2015. Și care-i problema, dle Popescu? Poate vor dl Popescu și dl Drulă să mai facă un studiu de fezabilitate. Păi, cred că e cazul să mai spunem dâmbovițenilor că una din firmele care au creat mari probleme județului Dâmbovița – a întârziat execuția proiectului DN 7 Bâldana – Titu ani de zile – este firma Egis, cu capital francez, condusă de Clotilde Armand. Puteți verifica și veți vedea că această firmă a refuzat să facă corecturi, completări ale proiectului de execuție pentru DN 7 și a fost nevoie de contractarea altor servicii. Nu știu dacă statul s-a îndreptat împotriva firmei, dar știm că dna Clotilde Armand, lider al USR, nu a luat bani doar de la Autostrada Transilvania, ci a luat bani și din cei alocați județului Dâmbovița.

A doua susținere: Deși exista un contract semnat și finanțarea asigurată, până la anul n-am fi văzut utilaje pe drum. Păi și viitorul contract care va fi vreodată încheiat, dacă va fi încheiat, presupune același lucru. Există un timp alocat operațiunilor de proiectare și un timp alocat execuției lucrărilor.

A treia susținere aberantă: Dacă făceam drumul pe 4 benzi, întârziam în trafic. Ca și cum acum, fiind doar pe 2 benzi, ne deplasăm rapid spre București. N-are nici măcar logică elementară.

După aceea, ne spune că foarte mulți constructori întârzie lucrările, ca și cum ne garantează cineva că, dacă face dl Drulă cu dl Popescu un nou proiect, vor fi constructori care nu mai întârzie.

Lărgirea drumului prin localități implică și păstrarea traficului greu. Acum e și mai bine, că avem trafic greu doar pe o singură bandă pe sens și cozi interminabile, de exemplu, la intrarea în Târgoviște.

S-ar fi pus în dificultate circulația, că se aglomera drumul dacă se făceau lucrări. Dl Popescu, probabil, nu știe că se face celălalt drum, de la Moreni – Târgoviște – Niculești, care reprezintă o soluție alternativă de deplasare către București, după cum cei din zona Moreni se pot duce pe DN1, iar cei din Găești pe autostradă.

Toate argumentele sunt puerile și cred că arată cât de jos a coborât clasa politică, în general și în Dâmbovița, în special și arată că nu au niciun fel de sensibilitate sau interes să rezolve ceva pentru acest județ.

Onoare muncii!

Comentarii

comentarii

Un Comentariu

  1. N.Priceputu says:

    O curiozitate: Ii cunoaste/recunoaste /deosebeste intr-o adunare de oameni pe cei doi insi?!? Chiar daca da,dansii n-au lasat nici o dara pe unde trec(trecutul si viitorul verbului se includ)…Ce-ati votata aia… mancam!

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.