Adrian Țuțuianu, după discuții cu ministrul Transporturilor: Listă de priorități pentru județul Dâmbovița, termene și surse de finanțare!

drum 4 benzi

Președintele PSD Dâmbovița, senatorul Adrian Țuțuianu, a anunțat astăzi mai multe obiective care se vor finanța pe componenta de infrastructură rutieră, după ce a purtat 2 runde de discuții cu ministrul Transporturilor, Alexandru-Răzvan Cuc:

Pentru mine, realizarea DN 71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia este prioritate absolută. Cred că este cel mai important obiectiv de investiții de infrastructură pentru acest județ, în condițiile în care vor începe în aprilie lucrările la Arctic (..) și, extrem de important, în condițiile în care alte 4-5 firme din Turcia vor veni să realizeze investiții care sunt complementare acestei fabrici.

Pe DN 71 Bâldana – Târgoviște avem credite bugetare de 952.000 lei. Sunt bani necesari pentru finalizarea studiului de fezabilitate. El trebuie trecut prin CTE a Ministerului și ieri am fost la o discuție cu ministrul Cuc, în următoarele 3 săptămâni se va întâmpla acest lucru. Și avem credite de angajament de 19.976.000 lei. Vă precizez că proiectul acesta va primi finanțare europeană prin Programul Operațional Infrastructură Mare. Am convenit ieri, în discuția de la minister, să aplice o procedură, se cheamă FIDIC „galben”, adică să fie scos la licitație cu proiectare și execuție, la pachet. Anul ăsta este previzibil că vom face achiziția publică, iar anul viitor să înceapă, efectiv, lucrările. Eu cred că finanțarea europeană este cu mult mai sigură decât finanțarea de la bugetul național.

Pe DN 7 Bâldana – Titu avem credite bugetare de 1.486.000 lei și credinte de angajament de 263.000.000 lei, deci toți banii necesari pentru realizarea acestei lucrări. Și aici vreau să fac o precizare. De un an și ceva am bătut pasul pe loc. În luna noiembrie a anului 2015 a fost scos la licitație acest sector de drum. Au fost cerute peste 400 de clarificări, motiv pentru care Ministerul Transporturilor a retras de la achiziție acest drum. Proiectul tehnic este făcut de firma Egis, condusă de dna Clotilde Armand, care, de 1 an și 4 luni de zile, iată, a refuzat să-și refacă lucrarea. Este în litigiu cu Ministerul Transporturilor.

Am cerut bani pentru reparații curente pe DN 7, DN 71, DN 72A Târgoviște – Câmpulung și DN 61 Ghimpați – Găești. Am fost asigurat de dl ministru că vom avea o alocare consistentă.

Am cerut bani pentru continuarea lucrărilor pentru podul de la Viișoara, podul de la Pucioasa și am cerut să se facă un proiect tehnic și studiu de fezabilitate pentru podul de la Pietroșița, care prezintă și el anumite probleme ce pun în dificultate, pe viitor, circulația.

Am cerut ca Ministerul Transporturilor să ia în analiză realizarea unor lucrări de îmbunătățire a ieșirilor din Târgoviște, adică 4 benzi, ca să fiu mai exact, pentru Târgoviște – Răzvad (pe DN 72), Târgoviște – Aninoasa (pe DN 71) și Târgoviște – Priseaca – Dragomirești (pe DN 72A). Cred că ultimul se pretează cel mai bine.

Onoare muncii!

Comentarii

comentarii

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.